FAQ
Σας απαντάμε σε συχνές ερωτήσεις!
FAQs
1Υπάρχουν κρυφές χρεώσεις;
Δεν υπάρχουν κρυφές ή επιπρόσθετες χρεώσεις. Η τιμή που θα σας δώσουμε είναι και η τελική, με την προϋπόθεση να μην υπάρξουν αλλαγές στους όρους κράτησης.
2Θα χρειαστεί να πληρώσω τον οδηγό;
Η εξόφληση της διαδρομής σας γίνεται ηλεκτρονικά (σύμφωνα με τους όρους κράτησης) και οι οδηγοί μας ουδέποτε θα σας ζητήσουν να πληρώσετε κατά τη μεταφορά σας.
3Πώς θα βρω τον οδηγό μου;
Ο οδηγός σας θα σας περιμένει στο σημείο που έχει συμφωνηθεί προγενέστερα, κρατώντας ένα ταμπελάκι με τα στοιχεία της κράτησης ή το όνομα που θα μας υποδείξετε. Οι χρόνοι αναμονής αναγράφονται στους όρους κράτησης.
4Έχασα την πτήση μου… Τι γίνεται;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να προβούμε σε ακύρωση, σύμφωνα με τους όρους κράτησης.
5Η πτήση μου ακυρώθηκε/καθυστέρησε….
Σε περίπτωση ακύρωσης, παρακαλούμε να επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να σας γίνει η επιστροφή του κατατεθειμένου ποσού. Σε περίπτωση καθυστέρησης, θα φροντίσουμε να σας περιμένει όχημα και οδηγός, όταν φτάσετε, ύστερα από επικοινωνία.
6Παρέχετε καροτσάκι/καθισματάκι μωρού και/ή αναπηρικό αμαξίδιο;
Παρακαλώ ενημερώστε μας, εγκαίρως, για οποιαδήποτε ιδιαίτερη ανάγκη σας και εμείς θα φροντίσουμε να σας παρέχουμε ό,τι χρειαστείτε.
7Πόσες στάσεις μπορούμε να κάνουμε κατά τη διαδρομή μας;
Μπορούμε να κάνουμε μια ολιγόλεπτη στάση χωρίς καμία χρέωση. Για περισσότερες στάσεις ή αλλαγή διαδρομής, θα υπάρχουν έξτρα χρεώσεις κατόπιν συνεννόησης.
8Πόσες αποσκευές μπορούμε να μεταφέρουμε;
Στην τιμή που έχει συμφωνηθεί συμπεριλαμβάνεται 1 βαλίτσα και 1 χειραποσκευή ανά άτομο. Ο αριθμός των αποσκευών καθορίζεται από το μέγεθος του οχήματος που έχετε επιλέξει. Για περισσότερες αποσκευές, παρακαλώ ενημερώστε μας εγκαίρως, ώστε να προβλέψουμε την καλύτερη για εσάς λύση.
9Πώς επιβεβαιώνω την κράτησή μου;
Εντός 24 ωρών από την κατάθεση την προκαταβολής, σύμφωνα με τους όρους κράτησης, θα σας αποσταλεί επιβεβαιωτικό e-mail με συνημμένο το voucher σε εκτυπώσιμη μορφή, με όλα τα στοιχεία της κράτησης. Για τη διευκόλυνση όλων, παρακαλούμε να το έχετε μαζί σας την ημέρα της μεταφοράς σας (εκτυπωμένο ή αποθηκευμένο στο κινητό σας τηλέφωνο).
10Μπορώ να τροποποιήσω την κράτησή μου;
Βεβαίως. Επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να μπορούμε να είμαστε στη διάθεσή σας, όταν μας χρειαστείτε.

Επικοινωνήστε μαζί μας
Γράψτε μας κάθε απορία/διευκρίνιση και προτίμησή σας!
Εμείς, δεσμευόμαστε να κάνουμε την κάθε διαδρομή σας… μοναδική!
Εμείς, δεσμευόμαστε να κάνουμε την κάθε διαδρομή σας… μοναδική!
