ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΚΡΑΤΗΣΗ

Η κράτησή σας γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:

  1. ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας της ιστοσελίδας μας
  2. μέσω email στο info@paxdrive.gr
  3. μέσω τηλεφώνου στα τηλέφωνα επικοινωνίας μας
  4. μέσω του WhatsApp κουμπιού, στο κάτω μέρος της σελίδας

Με την ολοκλήρωση της κράτησης θα σας αποστέλλεται επιβεβαιωτικό e-mail/sms με όλα τα στοιχεία της κράτησης, προς αποφυγήν οιωνδήποτε λαθών.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Με την ολοκλήρωση της κράτησης ο επιβάτης παρακαλείται να καταθέσει σε τραπεζικό λογαριασμό το 50% του συμφωνημένου τιμήματος, ως προκαταβολή. Μόλις επιβεβαιωθεί η κατάθεση, θα λάβετε ηλεκτρονικά το κουπόνι με όλα τα στοιχεία της κράτησής σας.

Η εξόφληση του υπολοίπου του συμφωνημένου τιμήματος θα γίνεται ως κάτωθι:

  1. κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή
  2. πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε μηχάνημα POS που διαθέτουν τα οχήματά μας και είναι συμβατά με όλες τις κάρτες (VISA, MASTERCARD, DINERS, AMERICAN EXPRESS κ.ά.)

Κρατήσεις για τις οποίες δεν έχει κατατεθεί το ως άνω 50% του συμφωνημένου τιμήματος, μέχρι και 24 ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, θεωρούνται άκυρες.

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Ο κάθε επιβάτης δικαιούται μία χειραποσκευή και μία επιπλέον αποσκευή, χωρίς επιπλέον κόστος. Κάθε επιπλέον αποσκευή θα τιμολογείται ύστερα από συνεννόηση μαζί μας (όγκος/αριθμός αποσκευών).

Για ειδικές αποσκευές (αθλητικός εξοπλισμός, καροτσάκια, αναπηρικά αμαξίδια κ.ο.κ.), παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΑΛΛΑΓΕΣ/ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Αλλαγή στην ημερομηνία ή ώρα της κράτησής σας θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά με γραπτή ενημέρωσή σας και αντίστοιχο επιβεβαιωτικό μήνυμα από μας, το οποίο θα συνοδεύεται με νέο κουπόνι, το οποίο θα εμπεριέχει όλες τις νέες πληροφορίες.

Σε ακύρωση κράτησης, η οποία γίνεται γραπτώς με αποστολή e-mail έως και 24 ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, θα πραγματοποιείται η επιστροφή ολόκληρου του κατατεθειμένου ποσού.

Σε ακύρωση κράτησης, η οποία γίνεται λιγότερο από 24 ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, δεν είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Την ημέρα του προγραμματισμένου ραντεβού, ο οδηγός σας θα σας περιμένει στο προκαθορισμένο σημείο συνάντησης, σύμφωνα και με το κουπόνι της κράτησής σας.

Οι χρόνοι αναμονής του οδηγού σε περίπτωση καθυστέρησης έχουν ως κάτωθι:

  1. Αεροδρόμια – 75 λεπτά
  2. Λιμάνι – 30 λεπτά
  3. Λοιπά σημεία συνάντησης – 15 λεπτά

Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν οι ως άνω χρόνοι αναμονής, δεν είναι δυνατή ή επιστροφή χρημάτων.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο που αναγράφεται στο κουπόνι της κράτησης.

Υπάρχει η δυνατότητα αναμονής για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί, κατόπιν συνεννόησης με εμάς και με έξτρα χρέωση.

* είναι υποχρέωση του επιβάτη να είναι ενήμερος για τις χρονικές αποστάσεις από το σημείο εκκίνησης έως τον προορισμό του.

ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Η μεταφορά όλων ανεξαιρέτως των κατοικιδίων γίνεται σε ειδικά κουτιά εγκεκριμένα από την ΕΑΤΑ και πρέπει να αναφέρεται κατά την κράτησή σας. Η υπηρεσία αυτή παρέχεται κατόπιν διαθεσιμότητας, με προηγούμενη επικοινωνία και έξτρα χρέωση.

Εφόσον δεν έχει υπάρξει ενημέρωση για κατοικίδιο, διατηρούμε το δικαίωμά μας να αρνηθούμε τη μεταφορά, χωρίς επιστροφή χρημάτων.

Η οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί από το κατοικίδιο βαραίνει αποκλειστικά το συνοδό του.

Σε περίπτωση ασυνόδευτου κατοικιδίου, οι έξτρα χρεώσεις βαραίνουν το άτομο που πραγματοποίησε την κράτηση για τη μεταφορά του.

ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Απαγορεύεται αυστηρά η κατανάλωση αλκοόλ και/ή ναρκωτικών ουσιών εντός του οχήματος.

Απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλα μας τα οχήματα.

Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω, είναι στη διακριτική ευχέρεια του οδηγού να διακόψει, άμεσα και χωρίς επιστροφή χρημάτων, τη μεταφορά των επιβατών, προκειμένου να διασφαλίσει την ασφάλειά του, του οχήματος και/ή των λοιπών επιβατών.

Σε περίπτωση προσέλευσης επιβατών υπό επήρεια αλκοόλ και/ή ναρκωτικών, καθώς και με οποιαδήποτε άλλη ανάρμοστη συμπεριφορά που θέτει σε κίνδυνο τον οδηγό, το όχημα και/ή τους λοιπούς επιβάτες, ισχύουν τα ανωτέρω.